9/5/07

FESTA MULTITUDINÀRIA EN SUPORT AL 'DREAM TEAM' DE CiU DE LA TORRE



El passat diumenge 6 de maig va tenir lloc el dinar, que com és de costum se celebra a la Ferranda entre simpatitzants i militants de CiU a la Torre.



El dinar va comptar amb la presència de 130 persones, i també dels convidats Joan Sabanza, alcalde de Móra la Nova, Xavier Pallarès, diputat al Parlament de Catalunya i Joanjo Malràs, diputat provincial.



L'àpat va consistir en un entrant format per meló farcit de coctel de marisc, un segon plat de carn de xai a la brasa, amb llonganissa, botifarra i carxofa, i de postre, gelats, cireres i fruits secs.

Després, van tenir lloc els discursos dels convidats, del cap local, i de la nostra alcaldable, la Conxi Solé, i també dels altres membres de la llista. Tots es van mostrar satisfets i il·lusionats davant del projecte de futur que representa la candidatura de CiU La Torre pels propers anys. Altrament, es va fer un agraïment als regidors que deixen la casa de la vila, en Xavi i l'Antònio.



Finalment, vam acabar la diada cantant i explicant acudits.

Ens ho vam passar molt i molt bé!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Visca la Torre!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vaig estra-hi i vam passar-ho molt bé. La Torre necessita un canvi l la Conxi serà alcaldesa. Xavier Pasllarès

Anònim ha dit...

Jo també vaig estar-hi... i va estar genial!
Sou un equip embejable i estic segura que guanyareu perque compteu amb gent increbile dins de l'equip.
Ciu per la Torre!

Anònim ha dit...

Amb Sabanza de convidat ja està clar que era una festassa!